۱۳۹۵ مهر ۵, دوشنبه

جملات راهگشا و زندگي ساز-1

جملات راهگشا و زندگي ساز :: -1








متد پاكسازي دروني با سفر به ضمير ناخودآگاه و مكاشفه و بررسي نقاط ضعفهاي شخصيتي و حفره هاي  نفساني :: 

اعتياد پايان زندگي نيست.

اعتياد عامل انفعال،استيصال و تباهي نسل جوان است.
تنها راه ترك اعتياد به هر گونه مواد مخدر،سفري آگاهانه و گام به گام به ضمير ناخودآگاه است.


با آگاهي به نقاط ضعفهاي شخصيتي كه از دوران كودكي و نوجواني،توسط عوامل گوناگون كه از خانواده،مدرسه،دوستان،جامعه و .....،در ضمير ناخودآگاه ذخيره و نهادينه شده است،ميتوانيم با سفري تدريجي- در اتاقي تنها،همراه با آرامش و صداقت، به بررسي ضعفهاي شخصيتي خود بپردازيم.


براي ترك كامل و علمي و عقلاني به نكات زير توجه نماييد ::

1-در وهله اول بپذيريد، كه به مواد مخدراعتياد داريد.

2-دنبال فرافكني و مقصر تراشي نمي باشيد،زيرا مي بينيد بسياري از هم سن و سالان،دوستان و ...شرايط خانوادگي و محيطي،مالي و .....بسيار بدتر از شما داشتند،ولي معتاد نشدند.


3-درست است عوامل بيروني در شكل گيري اعتياد نقش خاصي دارد،ولي اگر ما در درون دچار حفره ها و ضعفهاي نهادينه شده  شخصيتي- در ضمير ناخودآگاه نبوديم،اسير و برده اعتياد نمي شديم.


4-قلم و دفتري تهيه نماييد و با طرح پرسشهايي اين چنيني،به كنكاش و مكاشفه در مورد علت اعتياد و راه درمان قطعي آن بپردازيد ::

+ چرا معتاد شدم؟
+ چگونه معتاد شدم؟
چه مي بايد كرد،تا از اعتياد خلاصي يابم؟
+ من چه نقط ضعف دروني دارم؟(اول تيتر را بنويسيد،آنگاه توضيح دهيد.مثلا:من ترسو و خرافاتي هستم-چرا من ترسو خرافاتي هستم؟ و شرح و بررسي جز به جز تيترها)



5-براي موفقيت در سفر دروني براي پاكسازي به منظور ترك اعتياد،عجله نكنيد، بلكه آرام آرام و تدريجي، در كنار نگارش نقاط ضعفتان، با تصميمي قطعي،همراه با اراده اي استوارومقاوم، تنها به خود متكي باشيم، و مواد مصرفي خودمان را با برنامه ريزي اندك اندك كم نماييم تا ترك كامل.

6-كمك گرفتن از خانواده ، و مشاوران آگاه و منصف، مي تواند، در اين سفرسخت،اماشدني،شما را ياري نمايد.

ولي توجه داشته باشيد،با دست خودتان معتاد شديد،پس لاجرم بايد- تنها و تنها به خودتان متكي باشيد، و عامل اصلي اعتياد به مواد مخدر را فقط خودتان بدانيد، و تنها خودتان مي توانيد،ازاين بلاي خانمانسوز اعتياد رهايي يابيد.

بشتابيد،تا دير نشده است.

با رهايي از اعتياد،آزادگي و ايمان و انسانيت از دست رفته اتان را بازيابي نماييد.

ترك اعتياد=گام به گام و تدريجي+با متد پاك سازي دروني يا همان تهذيب نفس= پيروزي در پاكسازي و خودسازي دروني.
منتظر نوشته جديدتر باشيد.

كد مقاله :: ./4

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر