۱۳۹۶ فروردین ۳, پنجشنبه

خوشبختی،بهروزی،پیروزی؟!

دل متن های آزاد :: -5

عید امسال ما چه زیباست-
من چقدر شادانم،
من چقدر می خندم،
من چقدر خوشبختم.

من امسال دیگر کاری خواهم کرد کارستان-
و با سلاح عشق و تدبیر و عمل،
شادمانه خندان،
دست کوبان و پاافشان-
بر هر چه غم می تازم،
و می بندم راه هر نا امیدی و یاس و استیصال-
و آرزوهایم دیگر فردی نیست،
من را در ظلمتکده منیتها انداختم-
و حالا ما برایم معنی زندگی و حرکت است-
تا برخیزیم،شادانه،
و همچون خروس در سحرگاه
سرود بیداری و هشیاری و امید بخوانیم،-
و به هر چه غم-
به هر چه غیرممکن ها-
به هر چه درد و اعتیاد و رانت و ربا-
و به هر چه رنگ یاس و سیاهی دارد،-
و به شیطانک نفس افسونگر-
با فریاد ،
با احساسی انسانی ،
و عملی خردورزانه ، عاشقانه ،باعزمی جزم،-
نه بگوییم -
نه یک بار -
نه صدبار ،
هزاران مرتبه ،
هردم،مستمر،-
به هر چه رنگ زندگی دارد،-
به هر چه رنگ صلح،
و عشق،آزادی وآبادی دارد-،
به مهربانی،انفاق،خودسازی-
دلیرانه ،آری بگوییم، بسیار-
و به هر چه،-
رنگ و یاس و نامیدی هاست-
نه بگوییم،به فریاد بلند-
نه یک بار-
نه صدبار،
هر لحظه،
هزاران مرتبه ، عالی و انسانی-
تا که هر روزمان نوروز باشد،
و هر نوروزمان پیروز پیروز -
و این است،-
خوشبختی ، بهروزی ، پیروزی.

کدمطلب :17

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر